ReklamaOnline reklamné

CPM - čo to je? Ako používať CTZ v reklame?

Organizovaním médiá a kontextové reklamnú kampaň na sieti, inzerent vypočítava odhadovaný rozpočet. Zákazník reklamná kampaň je dôležité vidieť, ako finančné prostriedky pridelené na jeho realizáciu, či sú prostriedky vynakladajú a účinnosť, s ktorou sú používané, ako bolo zamýšľané. Výpočet účinnosti reklamy výrobkov v mediálne plánovanie na základe niekoľkých ukazovateľov, z ktorých jedna je index CPM. Čo je to postava, ako ju použiť - dozviete nižšie.

CPM - prečo je to nutné

Čo je to reklama CTZ, to bolo známe od minulého storočia. Modul používa vo všetkých reklamných kampaní, ktoré sa konali v médiách. Publishing, televízne a rozhlasové stanice aj naďalej používať tento údaj pre výpočet nákladov na inzerciu. CPM sa používa v prípade, keď ide o cenu zobrazenie reklamy nie je jediný cieľ, a tisíce možných kupcov. V rovnakej dobe, a bol uvedený do obehu tento termín. Majitelia reklamných platforiem mohol pracovať iba s ich obeh a tematického zamerania, takže miera CPM bolo stanovené, inzercia, s prihliadnutím bola táto hodnota produktívne.

definovanie CPM

Jednoduchá definícia CPM - cena za tisíc je. Pochádza z názvu modulu anglických slov s cenou za tisíc kde M - rímske číslice, čo znamená, 1000. To znamená, že otázka, čo je CPM, môžete povedať, že toto je cena za tisíc zobrazení reklamy. Čím viac času tam je reklama na stránkach novín a časopisov, tým častejšie sa hrá v rádiu, alebo si môžete prečítať na televíznom kanáli - väčšia miera tohto faktora.

Výpočet CPM reklamnej online kampane

Na internete je úloha v reklame zvyčajne hrajú prápory - tie otravné pop-up, ktoré sú tak populárne u užívateľov, a ktoré prinesie peniaze pre vlastníka reklamných platforiem. Čím viac populárne miesto, tým viac ľudí, ktorí hľadajú na tejto webovej stránke, tým drahšie reklama na tomto mieste bude stáť zákazníka.

Inzerenti majú záujem o čo najväčší počet užívateľov, ktorí videli prápor. Preto to, čo je CPM, to môže byť označená matematicky takto:

CPM = (celková cena reklamného poradí) / (plánovaný počet zhliadnutí za deň banner) * 1000.

Teraz je jasné, CPM - čo to je. V reklame je jedným z najdôležitejších ukazovateľov. Inzerent môže spočítať, koľko peňazí budete musieť zaplatiť majiteľ stránok zabezpečiť, aby informácie bolo preukázané tisíc užívateľov v sieti.

Vizuálne, tento výpočet možno ilustrovať na jednoduchom príklade. Náklady na umiestnenie banneru na mieste jedného portálu je, napríklad, $ 400 za týždeň, štatistiky týchto stránok ukazuje, že za týždeň prehliadanie webu o 10 tis. Užívateľov. Tak jednoduchý výpočet dáva hodnotu:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 za tisíc zobrazení reklamnej informácie.

Inzerenti by mali pochopiť, že samotná ukážka banneru na tematickej webovej stránky je väčšinou informatívne. Neexistuje žiadna záruka, že všetky desať tisíc ľudí, ktorí navštívili stránku, nezabudnite kliknúť na banner. či je návštevník bude chcieť prepojiť, alebo nie - záleží na atraktivite banneru a informácie, ktorý je vyslaný na ňom. Každá lokalita je povinný poskytnúť všetky dáta pre výpočet možnosť CPM. To je výhodné pre majiteľov stránok, môžete pochopiť. Ale reklama, jeho kvalita a zaujímavé pre koncového užívateľa sú súčasťou úlohy zákazníka.

Nosič montážnych CTR, metódy výpočtu

Aby sa znížili náklady, aby zvážila ďalší ukazovateľ - CTR indexu. Meno tiež pochádza z anglického jazyka a je kompletne znieť ako click-through rate - CTR sadzby. CTR ukazuje, koľko ľudí kliklo na banner a prejdite na stránku reklamný zákazníka. Tento modul je závislá na správnosť zvoleného miesta, lebo vhodnejším a nevyhnutné vzhľad reklamy, tým väčšia je pravdepodobnosť, že návštevník záujem o informácie a po kliknutí na banner. Spôsob výpočtu tohto ukazovateľa je nasledovné:

CTR = (počet používateľov, ktorí klikli na banner) / (plánovaný počet zhliadnutí v deň Banner) * 100%.

Napríklad, ak 20 tisíc ľudí, ktorí videli reklamné materiály, ktoré nasledovali link 800 užívateľov, potom je CTR 800/20 000 * 100 = 4%, čo je nad dolnou hranicou.

Empiricky dokázané, že minimálna CTR 3-5%. Ak je menšia, potom je cena za potenciálneho zákazníka bude vyššia ako očakávaný zisk, a reklama bude považovaná za neúčinnú.

používanie indexov

CPM je možné použiť pri výbere úzku cieľovú skupinu. Napríklad pri objednávke platformu banner webu poskytuje inzerentom informácie o veku, pohlaví, bydlisko, záujmy všetkých registrovaných návštevníkov. Tak požadovaný banner sa zobrazí len tým užívateľom, u ktorých bol propagačné produkt vypočítanej. Rozpočet kampane súčasne spotrebováva viac ekonomicky a efektívnejšie.

Tiež by ste mali vziať do úvahy aktivitu stálych členov. Čím častejšie rovnaký návštevník uvidí rovnaký reklamný produkt, tým viac peňazí je odpočítaná z inzerentov, ale zákazník u zákazníka z toho už sa stane. Preto gramotný výpočet indexov CPM a CTR v spojení s hlbokou analýzu informácií poskytnutých touto reklamnú platformu priniesť požadované výsledky pre zákazníka.

Ďalším bodom, ktorý je potrebné vziať do úvahy na začiatku kampane. Platba môže byť vystavený alebo, pokiaľ ide o CPM, alebo CTR. Inými slovami, zákazník musí pochopiť podstatu reklamy modulo banneru CPM - to nie je platba za kliknutie, ale iba pre reklamné ukážku produktu

sčítanie

Na otázku, čo je CPM, môžete povedať, že táto možnosť je jedným z najdôležitejších v analýze účinnosti konkrétneho reklamu, a tiež je potrebné vziať do úvahy pri výpočte reklamný rozpočet. Zohľadnená i množstvo údajných kontaktov potenciálnych zákazníkov s informáciami o reklame, a náklady na umiestnenie banneru na viacerých miestach s podobným tematickým zameraním. S ohľadom na tieto parametre, je možné vypočítať účinnosť určité reklamné platformu a úspešne zvládnuť reklamný rozpočet.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 sk.unansea.com. Theme powered by WordPress.